Safari

Digital marknadsföring

Vi kan hjälpa dig att marknadsföra ditt företag via digitala kanaler. Har du ett erbjudande, en produkt eller ett event du vill nå ut med? Vi kan hjälpa dig att hitta rätt upplägg för just ditt företag.

Behöver du hjälp med att marknadsföra dig?

Digitala kanaler växer och det blir mer och mer sofistikerade och avancerade att använda och analysera. Hur ska man tänka och vad är bästa att använda i olika sammanhang? Vi kan hjälpa dig med att både ta fram bra kampanjstrategier, kampanjidéer och producera material för olika typer av digitala kanaler. Mixen ger dig en bra effekt och resultatet ska vara mätbart.

LinkedIn-annonsering

Vill du nå beslutsfattare i näringslivet? Vet du vilka yrkesroller, företag eller intressen du vill nå ut till?

På LinkedIn kan vi leverera lockande kampanjer med innehåll till rätt målgrupper. Bygga kännedom, generera leads och mäta resultatet i olika former.

Riktade digitala mediakanaler

Om du valt att annonsera på en eller flera specifika mediasajter behöver du producera banners. Vi hjälper dig att ta fram kreativa banners för publicering hos dem. Det kan även gälla ”native-annonsering”, det vill säga annonsering med redaktionellt innehåll.

Facebook-annonsering

Vill du nå privatpersoner? Bestäm då målgrupp beroende på bl.a. demografi, plats, intressen och till och med beteenden?

Med hjälp av Facebook kan du rikta din marknadsföring mot en oerhört specifik målgrupp. Och vi hjälper dig att bygga upp kampanjer på Facebook.

Account Based Marketing (ABM-kampanjer)

Har du en lista på företag som du vill bearbeta. ABM ger dig möjlighet att nå de företag du är intresserad av. Vi hjälper dig att bygga bra kampanjer och producera material för bästa resultat. Används med fördel för dig som marknadsför dig Business to Business.

Google Ads

Vill ditt företag synas med annons under relevanta sökningar på Google?

I Google Ads (tidigare AdWords) kan du bestämma vilka sökord du och dina annonser ska visas på. Vi hjälper dig att ta fram bra strategier och upplägg på hur du ska tänka. Vilka sökord ska man välja, hur ska vi skriva annonserna och hur ska vi lägga upp kampanjerna. I kombination med att hemsidan är rätt uppbyggd med relevanta texter når du bästa resultat.

Retargeting

Retargeting också kallat remarketing är den typ av annonsering som “följer med” besökaren efter det att hen varit inne på din hemsida.

Det betyder alltså att du kan med hjälp av retargeting nå ut till dina tidigare besökare och därmed locka dem tillbaka till din webbsida.

Används ofta av webshoppar för att få kunden att slutföra sitt köp.

Integrerad digital kommunikation

Varför slösa bort sina pengar på enskilda marknadsaktiviteter när man kan få mer ut av en integrerad lösning?

Digital Marketing

Case

KONTAKTA OSS

Vi hjälper dig gärna!

  • Fleminggatan 7
  • 112 26 Stockholm



    (300/300 tecken kvar)

    Vi är medlemmar i Sveriges Kommunikationsbyråer. Rating: AAA Bisnode Soliditet och klass 5 UC.