KLTK – Kungl. Lawn Tennis Klubben

Marknadsföringskoncept

Kungl. Lawn Tennis Klubben (KLTK) vände sig till Enestedt som såg över varumärkena och tog fram kommunikationskonceptet ”…mest känd för sin tennis”. Tanken var att öka kännedomen om KLTK:s koncept och visa på det breda utbud av tjänster som erbjuds utöver tennis. Devisen anpassas till respektive verksamhet. En kampanjbild togs fram för varje verksamhet samt till speciella ändamål.

KLTK bildades 1896 och är idag en modern tennisklubb för elit-, tävlings- och motionsspelare i alla åldrar. Klubbens vision är att befästa och förstärka KLTK:s och Kungl. Tennishallens position som en trivsam och naturlig mötesplats för tennisspelare och deras familjer i Stockholm.

  • Kund: KLTK
  • Uppgifter: Marknadsföringskoncept
  • Hemsida: www.kltk.se

Besök hemsidan

Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen accepterar du användandet av cookies. Läs mer om cookies.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close